Valutor:
Sweden
  Logga in  /   Skapa konto   /   Kundkorg - 0
Hem ::  Frakt & Retur

Frakt & Retur


Frakt & Retur
1). Fråga: Vilken typ av betalning accepterar ni?

A: Du kan betala för dina produkter från Paypal eller kreditkort eller Western Union, Money Transfer. Om kunderna behöver köpa stora summor av varor, rekommenderar vi starkt Western Union Money Transfer.

2). F: Hur lång tid tar det för sjöfarten?

A: Sändningstiden kommer att variera beroende på var du befinner dig och om produkten du beställer finns i lager. Vi kommer att meddela dig den beräknade leveranstiden av ditt objekt. Om dina varor finns i lager, kommer vi att leverera det till dig inom 5-8 arbetsdagar.

3). Fråga: Kan jag sjöfarten mina objekt till en annan adress eller min faktureringsadress?

A: Ja, du kan leverera objekt till ett annat address.When du väljer rätt norra ansikte produkter och utcheckning, kan du fylla rätt leveransadress genom snabb för inloggningsuppgifter.

4). Fråga: Kan jag spåra paketet på nätet?

A: Ja, du kan spåra ditt paket online.Once vi skickar ditt paket ut, kommer vi att e-spårningen numrerar till dig. Spårningsnumret kommer att finnas i 36 timmar.

5). F: Vad ska jag göra om jag fick aldrig transporten?

A: Frakt tar 5-12 dagar över hela världen. En spårning numrerar ska överförs till dig inom 48 timmar så att du kan följa utvecklingen av din beställning online.Please tillåta upp till 5 dagar för rederiet att uppdatera informationen på deras website.Shipping är garanterat.

6). F: Vad ska jag göra om jag fick aldrig transporten?

A: Regeln är enkel om du inte motta objektet i en månad när det skickades ut, kommer vi till fullo återbetala dig betalning.

7). Fråga: Hur ser ni till dina produkter när jag är klar betalning?

A: Inom 3 arbetsdagar när du är klar betalning, kommer vi att skicka detaljerad lista som bland annat: ordernummer, betalnings tid, spårning antal uttryck, betalningsbelopp, products'name köpt och belopp, utgångsdatum, förmodligen leverera tid.

8). Fråga: Hur kan jag veta beställningsstatus?

A: När vi skickar produkterna, kommer vi att ge dig ett spårningsnummer, som kan du kontrollera din beställning online. Vi är också hålla ett öga på dina väskor tills de når dig.

9). F: Vad ska jag göra om de punkter som skadades vid mottagandet?

A: Om objekt var skadad eller defekt vid mottagandet, vänligen informera oss omedelbart, kommer vår kundtjänst att vara redo att ta hand om ditt ärende hela vägen.

10). F: Hur lång tid tar det för min beställning som skall behandlas?

A: Det tar bara 24-48 timmar för att behandla din betalning, en e-postbekräftelse med kvitto kommer att skickas till dig när din beställning har godkänts.